Regăsirea



Eu zbor! Veniţi cu mine? - Regăsirea
autori Ion Vanghele, Suzana Deac

lectura Maia Martin
muzica - Bach, David G. Grossman, Suite for Lute 3 - Sarabande
montaj Maia Martin






Regăsirea, 2010, 100x70 cm, acril/pânză



Cu rochia cea roşă, portocală
Cu foşnetele tainice de poală
Şi cu sărutul tău de adiere
E viaţa plină, ziua doar plăcere

Presimt acuma o îmbrăţişare
Şi un sărut-vor să se desfăşoare
Să ne păzeasca tandru fericirea
E primăvara-n noi sau e iubirea?

Sunt multe întrebari şi eu sunt mic
Pe gene te sărut , pe pleoape-un pic
Pe gura ta-nflorită ca un mac
Să-mi spui doar tu ce mai doreşti să fac.
Ion Vanghele





Când te acoperi cu pielea mea, te cuprind cu foamea degetelor după grâu, după floare…
Când mă pierd în liniile desenului, mă îmbrăţişezi cu nisipuri mişcătoare, cu văi ridicate la piept. Pot fi o poveste, fântână neştiută în luminiş, iarbă moale care se culcă  sub picioare, zi în noapte, o palpare, o lumânare, un gând travestit.
Eşti o stea concepută în sistem, un principiu greu de dovedit, o buruiană extirpată şi aşezată între poezii.

Suzana Deac


* publicata la 29 feb. 2012