Aspiraţia spre înălţare





proiectul Eu zbor! Veniţi cu mine?

Aspiraţia spre înălţare,
pictura, autor, lectura, montaj Maia Martin
muzica Frederic Chopin,  Six Etudes op. 10, No5 Vivace in G Flat major "Black Keys"




Aspiraţia spre înălţare 

2004, 120x100 cm, acril/pânză






Aspir să mă înalţ cu tot ce am 
zi, noapte, nor, cocor 
am germinat scurmate mâini 
rădăcini 
am văzut, 
am înghiţit pământul 
am izbucnit plantă verde 
frunze răsfirate 
m-am odihnit, 
am meditat, 
oftat 
dansat-am şi sperat-am femeieşte 
În vârful tălpii solul se prinde 
Aerul rece 
şolduri cuprinde 
În piept se zbate inimă nebună 
Pulsează, 
se măreşte neîncetat 
Albastrul tot mă cheamă 
mă duc 
De artă însoţită, 
de visare 
Încet şi sigur mă înalţ 
Trimit triunghiul mesager 
Mai mult voi fi azi decât ieri 
Mai mult şi mâine 
Mai mult cer. 



autor Maia Martin 


Din volumul Antologie, Eu zbor! Veniţi cu mine?, vol.2, coord Maia Martin.


* publicata la 17 aug. 2012