Poezii de 8 Martie pentru mama, serie de videoclipuri

Poezii de 8 Martie pentru mama, poezii de ziua mamei



Pentru mama, ruga unui copil

Poezia mamei, Daca cineva vreodată m-ar întreba


Te iubesc a mea mamica, fragment, Paul Preda Pavalache


Mama, de Grigore Vieru (Foicica, dulce poama)



Mama, (mama-i clipa de alinare)


Mama mea, de Lidia Batali



Portretul mamei, Vali Slavu, poezie pentru copii



Mama, de ai fi o stea, Grigore Vieru




Cea mai scumpă de pe lume, Nichita Stănescu



Mama, de Nicolae Labiș



Mamei, (Sufletul mi-l însoțește)




Mama, (E ziua ta azi mamă și aproape lângă tine)


E ziua ta, (E ziua ta măicuță), poezie pentru mama




Dacă n-ai fi, poezie pentru mama



Mama este tot ce-i bun, de Paulina Popa, poezie pentru mama



 Pentru mama, Eu sunt mica



 Mama (mama, azi lumina-i moale), poezie pentru mama, de 8 Martie



Mama (mama, esti pe lume)


 

 De ziua mamei, de Elena Farago



Mamei (vezi mamica mea cea buna)




Mama (Soare azi de ziua mamei)




De ziua mamei



9 poezii de 8 Martie, pentru mama



16 poezii de 8 Martie, pentru mama



5 poezii de 8 Martie, pentru mama

Scumpa mea mamica, Florina Dinu

Comentarii