Anca Irinciuc, album pictura


Dragii mei, vă invit să vizionaţi picturile artistei Anca Irinciuc într-un album online apărut azi în Biblioteca M.M.

Anca Irinciuc, Lumi ascunse, album pictură

http://en.calameo.com/read/000616912b4bc34a70bb4

Albumul cuprinde lucrări din mai multe proiecte ale sale: Lumi ascunse, Şoapte şi strigăte, Locuri cu întâmplări, Regii străzilor.

Interactivitatea se manifestă astăzi sub forma unui gigantic joc social. În această reţea, fiecare poate acţiona, participa, funcţiona, schimba.
Îmi structurez programul ca o permanentă cercetare, urmărind obţinerea unei noi înţelegeri a realului. Realul nu se suprapune cu”natura”, arta nu se limitează la natură.
Programul propus mă împinge cu analiza şi la spaţiul oniric, îmbogăţind, amplificând astfel posibilitaţile de interpretare.
Caut alunecări în spaţiul vizual, încercări de pătrunderi dincolo de aparenţă. Îmi propun, experimentez, manifest, obiectul îmbogăţindu-se treptat, prin lucru intensiv şi coerent, de la o zi la alta. Încerc să construesc elemente ale realului supus unei deformări, transfigurate, fie îmaginând în întregime forme şi alcătuiri cu trimiteri în real.
Limbajul pictural pe care l-am folosit în interpretarea mea, este legat de realitatea dura a momentului actual mai mult decât dintr-un vis sau coşmar. O buna parte a programului meu poate fi ajutat şi îmbogăţit prin înţelegerea acestor forme- omul ca stare în afara normalului.


A N C A  I R I N C I U C