Volume de aer II, Emanuel Pope, carte online



Dragii mei, vă invit să citiţi o nouă carte online, primită de la autor. Este vorba de un volum de poezie:

Volume de aer II, Emanuel Pope

Volume de aer II, Emanuel Pope


sau aici

https://en.calameo.com/read/000616912d7933b2a437a


Volume de aer II, Emanuel Pope

REPUBLICA ARTELOR
CITITOR DE POEZIE

© Emanuel Pope, 2017
Redactarea, coperta şi
ilustraţiile: Sasha Segal


lui Gabi,
pasăre nemuritoare
a tinereţii mele,
iubire de asemeni şi

mamă a copilului meu

Lectură plăcută!


“Volume de aer” reprezintă seria unor poeme imaginate în copilărie și pe care în timp le-am rătăcit, uitat sau nu le-am scris niciodată.Mai târziu însă, ele au revenit sub forma celorcuprinse în cartea de față.
Emanuel Pope


Comentarii

Anonim a spus…
Felicitãri! Minunat început de an! Carmen Ardelean
Maia Martin a spus…
Va multumesc mult! Un An Nou fericit!