Rodian Drăgoi, Îmi trimit sângele să caute soarele, lectura Maia Martin



Rodian Drăgoi, Îmi trimit sângele să caute soarele, lectura Maia Martin
montaj Maia Martin













Îmi trimit sângele să caute soarele


Nimeni nu mai gustă iarba cu tălpile goale
câmpia se-ndreaptă spre iarnă şi plânge

îmi trimit sângele să caute soarele
şi cântecul se-ndoaie spre mine se stinge

sângele nopţii acum e mai tulbure
aerul rugineşte în aceste odăi

jarul poveştilor se stinge în sobă
câinii de aramă sunt parcă mai răi

de nicăieri vin păsări fără trup
eu un mormânt albastru în mine aş purta

de tine rezemată mai stai fără să ştii
că bruma rugineşte încet pe umbra ta

ierburile sunt păscute de ceaţă
blestemele îşi lasă zăpada în noi

chipul tău iubito ar sta într-o icoană
de nu aş fi privit o clipă înapoi


autor Rodian Drăgoi





* publicata la 26 apr. 2012