Ana Blandiana, Lasă-mi, toamnă... , lectura Maia Martin



Ana Blandiana, Lasă-mi, toamnă... , lectura Maia Martin
montaj Maia Martin








Ana Blandiana, Lasă-mi, toamnă... , lectura Maia Martin

muzica Brendan Kinsella -Mozart - Sonata No 13 In B Flat Major K333 - I Allegro
montaj Maia Martin




Lasă-mi, toamnă... 

Lasă-mi, toamnă, pomii verzi,
Uite, ochii mei ţi-i dau.
Ieri spre seară-n vântul galben
Arborii-n genunchi plângeau.

Lasă-mi, toamnă, cerul lin.
Fulgeră-mi pe frunte mie.
Astă-noapte zarea-n iarbă
Încerca să se sfâşie.

Lasă, toamnă-n aer păsări,
Paşii mei alungă-mi-i.
Dimineaţa bolta scurse
Urlete de ciocârlii.

Lasă-mi, toamnă, iarba, lasă-mi
Fructele şi lasă
Urşii neadormiţi, berzele neduse,
Ora luminoasă.

Lasă-mi, toamnă, ziua, nu mai
Plânge-n soare fum.
Înserează-mă pe mine,
Mă-nserez oricum.

autor Ana Blandiana

* publicata la 15 feb. 2013