Maia Martin, Durerea de strajă, lectura Maia Martin





Maia Martin, Durerea de straja, lectura Maia Martin
montaj video şi audio Maia Martin












Durerea de strajă

Durerea mă-ncheagă
Durerea mă rupe
Durerea mi-e strajă
Durerea mi-e veghe


În nopţi cu lumină-metal
Când lumea tot doarme
Cânt eu în scâşnet
şi icnet căzut
Cuţite se înfig
rupând dureros
sacadat
firul de gând
firul-cuvânt

Şi gândul se-ndoaie
Pastila nu e
Şi merg în neştire...
Încerc sa ajung...
Durerea mă ţine
Durerea mă ia
Mă încleştează
În strânsoarea sa

Şi strâng un pumn
Apoi corpul tot
Dezmăţ de durere
Pulsează în mine
Tensiune şi tremur
........................

Ea vine şi stă
Durerea de veghe
Durerea de strajă

Străluce metalic lumina
Perdeaua auriu colorează
Durerea se uită speriată
Şi pleacă în goană
Nealungată

Nu ţip, nu strig
Eu ştiu
Mâine din nou
Durerea de veghe
Durerea ecou

........................

Ochiul lucid,
Ochiul nebun...
 
autor Maia Martin




grafica Maia Martin

* publicata la 27 mai 2012