George Topîrceanu, M-am procopsit, recită Ştefan Marin


George Topîrceanu, M-am procopsit
recită Ştefan Marin









M-am procopsit

La opt ore fix, în stradă
Pe trotuar o aşteptam
Se zvonea din gura lumii
Cum că fata ar fi cam…

Ba mai mult decât atâta,
Şoapte rele ici-colo
Ajungeau până la mine
Cum că fata ar fi o…

Cam şi o, puţin îmi pasă
Zică lumea cât o vrea
Dacă fata e frumoasă,
Poate fi şi cum şi prea.

La-nceput făcea fasoane
Da’ la urmă se lăsă
-Ce vrea domnul de la mine ?
-Domnişoară, aş vrea să…

Am vorbit noaptea, acasă,
Domnişoara m-aştepta
Şoapte, strângere în braţe,
Sărutări… etcetera

Nu mult timp după aceea,
Am aflat cine era
Şi acuma mă căiesc,
Fata, mă-nţelegi, era prea prea.


N-avui însă încotro
Lucrul, vezi, se petrecu
Şi fiindcă fusese o…
M-alesei în urmă cu…”

autor George Topîrceanu


sursa reinvented.ro/sezatoare/