Paul Vinicius, Mă prefăceam în praf şi pulbere..., lectura Sonia Timaru






Paul Vinicius, Mă prefăceam în praf şi pulbere...
lectura Sonia Timaru








Ma prefaceam în praf si pulbere
doar de dragul stranuturilor tale
contorsionându-te spontan
într-o nostima ambuscada fizionomica de buze, nari, sprâncene
- în schimb îmi reprosai insuficienta cardiaca a iubirii
Atunci ti-l luam pe nu din brate
si improvizam spectacole acrobatice pe ghizdul fantanii de la universitate
Imi utilizam inima pe post de gong
pentru atentionarea spectatorilor somnorosi
si a hotilor de portofele.
Din cand in cand cersetorii ne dadeau bani de buzunare si de maneci
Din ei iti luam flori si merdenele si piatra ponce pentru calcaie.
Incercam sa te conving de ambivalenta notorie a derizoriului
sa iti construiesc o catedrala din baltoci si bete de chibrit
In clopotinita imi agatam ca pe o pastrama inima
tinta pentru catapultele din balci
Dang-Dang, Dang Dang
Suna pulsul a vecernie.
Incercam sa anulez  dezvantajele coliniaritatii celor trei  timpuri
asa ca plasmuiam din carii si rumegus ceasuri fara limbi
Imi ascundeam discret convulsiile cardiace in interiorul sofisticatelor mecanisme circulare.
Habar nu aveai ca fiecare tic-tac se traducea
printr-un abia perceptibil morse al te iubescului.
Iar tie nu-ti venea sa crezi ca e din inima

autor Paul Vinicius