Liviu Nanu, Şi s-au iubit până la adânci bătrâneţi


Liviu Nanu, Şi s-au iubit până la adânci bătrâneţi
interpretează Cătălin Popa











Liviu Nanu, Şi s-au iubit până la adânci bătrâneţi
interpretează Cătălin Oprea







Şi s-au iubit până la adânci bătrâneţi

dragostea mea cu mihaela era o experienţă nouă
mihaela nu semăna cu ioana, cristina, fana
ea_mă_iubea_sincer era femeie-femeie
(asta presupune că avea şi defecte)

deci pentru tine mihaela scriu poemul acesta
tu care nu mîncai decît iaurt vegetarian
şi mă trimiteai 6 etaje să cumpăr de la parter
iaurt şi castraveţi muraţi şi ţigări scumpe
şi eu ca prostul mă duceam mereu
că eram îndrăgostit pînă peste urechi de tine
care reprezentai toate femeile pămîntului

şi pe urmă ne plimbam la hipodrom
sau aiurea prin cartiere necunoscute
şi ne întorceam obosiţi făceam dragoste
şi vedeam casablanca sau alte filme care pe mine nu
prea mă interesau
pe
mine

interesa
doar aluniţa ta de pe sînul stîng sper că o mai ai
şi vorba ta uşor guturală de la tutun

acum eşti prin bucale predai italiana
elevilor silitori din liceu
dar cred că tot mă mai iubeşti, măcar aşa un pic
de dragul iaurtului vegetarian

autor Liviu Nanu

sursa reinvented.ro/sezatoare/