Sorin Şaguna, Nu eşti, lectura Maia Martin








Sorin Şaguna, Nu eşti, lectura Maia Martin

Muzica Fr. Chopin
montaj Maia Martin




Nu eşti

dispărută cu linişte departe de mine,
te-am privit când tu nu mai erai...
ştiam doar că pe cruce ţi-e numele scris...

rememorez discuţiile cu orele şi anii,
ce le-am purtat fără să ştiu că vei pleca rapid.
nu eşti zâmbetul chipului meu,te-ai dus departe.

un drum ce numele ţi-l poartă şi eu ce-l tot străbat,
atât mai fac. lacrimile chipului meu se tot agită.
linişte, perfectă linişte...câteva lacrimi mai am de mers.

sunt la mormântul tău ! aici îţi odihneşti veşnicia.
nu eşti lângă mine când te plâng amar şi lung,
în lumea fără margini tu m-ai lăsat plângând...


(eternei Zazi, curcubeu de pace şi iubire...)

autor Sorin Şaguna




grafica Maia Martin



* publicata la 5 dec. 2012