Ora B4M 18, emisiune, infuzia de lectură, Maia Martin







Infuzia de lectură
Aventura unui colet, autor Maia Martin
povestire, lectura Maia Martin



Emisiunea 18, serie nouă
Ora B4M, ora bibliotecii
realizator Maia Martin








*Prima parte:


Aventura unui colet, autor Maia Martin, lectura Maia Martin

Muzica Ada Milea
  1. Ada Milea, Darnic, mai mult decât harnic
  2. Ada Milea, Secretara mică
  3. Ada Milea, Prostia altcuiva
  4. Ada Milea, Graniţa-n raniţă
  5. Ada Milea, Aoleu
  6. Ada Milea, Fără păreri
  7. Ada Milea, Drumu-i lin de-aici la vale

*A doua parte :

02 Miraj in mariaj, text Suzana Deac, lectura Maia Martin, proiectul "Eu zbor! Veniţi cu mine?"
03 Cornel Constantiniu, Ce-i pasa lumii
04 Eu zbor Veniti cu mine, Violetta Petre, lectura Maia Martin, proiectul "Eu zbor! Veniţi cu mine?"
05 Gil Dobrica, Hai acasa
06 Miri sub soare, autor si lectura Maia Martin, proiectul "Eu zbor! Veniţi cu mine?"
07 Mondial, Iubire,bibelou de portelan
08 Noi, noi amandoi, Maia Martin, Ion Toma Ionescu, Ion Vanghele, Mihaela Dumitriu, Ion Ionescu Bucovu, Emanuel Pope, lectura Maia Martin, proiectul "Eu zbor! Veniţi cu mine?"
09 Luigi Ionescu, Lalelele
10 Proconsul, Zbor


înregistrare lectură 2012 
montaj Maia Martin



Miraj în mariaj, pictura, Maia Martin

Aspiraţia spre înălţare, pictura, Maia Martin

Logodnici în toamnă, pictura, Maia Martin



Miri sub soare, pictura, Maia Martin

Noi, noi amândoi, pictura, Maia Martin