Mirela Campan, Invitaţie, lectura Maia Martin





Mirela Campan, Invitaţie, lectura Maia Martin
montaj Maia Martin











Invitaţie

Hai să fim noi copiii zei
să construim un univers
neînceput de alţii
nemărginit de reguli
schiţate-n joacă de alţi zei.
Să ne-amintim...de tine eu
şi tu de mine
cum ne-am născut
în infinitul fără timp şi spaţiu
desene agăţate de zidurile altui cer
să învăţăm a râde-n zgomot cosmic
de născocirile din gânduri nerostite încă
pe rând să denumim fără cuvinte
eterne constelaţii
plictisite de privirea fără saţ a lumii
şi să le botezăm apoi
în ploi de meteori îndrăgostiţi.
Spune-mi că da
şi vom reinventa calea lactee
pe care numai noi ne vom plimba
cu paşi giganţi de zei
spune-mi că vrei
să astupăm cu praf de vis
negrele găuri - carii în gura
universului prezent.
prinde-te-n zboruri începute-n altă vreme
şi hai să ne ascundem umbra de Pământ.
Eu stiu că vrei
şi te aştept în galaxia noastră
pe banca unui spaţiu de hârtie.

autor Mirela Câmpan





* publicata la 19 apr. 2012