Dulcele imposibil al mugurelui de magnolie, dialog Adrian Grauenfels, Maia Martin











Dialog, Adrian Grauenfels, Maia Martin , Dulcele imposibil al mugurelui de magnolie
montaj Maia Martin



Adrian Grauenfels

dulcele imposibil al mugurelui de magnolie
mantaua ta presărată cu stele de tablă tăiate cu acetilenă kub
un fluture îndoit în poziţia prizonierului caucazian
deci neliber în mişcarea gaussiană
Le adevăr sans Doute, parcele montate cu scotch pe tavanul graţios
pete ude pe pereţi, decor decadent cu dialog a la cappella :

- ai udat sicomorul Maia?
- desigur, am hrănit şi zeii captivi
- cu jar şi pucioasă?
- cu muştar şi biscuiţi înmuiaţi că Apollo ăla, nu are dinţi
- drace, dentistul nostru e în călătorie de nuntă..
- şi eu am nevoie de o plombă
- tu? mai rabdă, femeile au rezistenţă sporită la durere
- eu nu am
- ba ai, şi Vladimir a zis că ai
- dar asta era într-o carte omule
- ei şi? noi unde trăim? în cărţi, hai du-te fă-mi un ceai cu litere albastre..




Maia Martin
Îţi fac ceaiul cu litere albastre
gândindu-mă la mozaicul curios pe care-l creezi prin arta ta
da, şi eu sunt un mozaic
am petice roşii, galbene, albastre
multicolore
turnat-au şi turnat-am fir de plumb să le unesc, dar ele se smucesc în felurite forme
simpatice, nebune, încovoiate
se asvârle spre înalt, se prăbuşesc pe mozaicul rece
îţi multumesc pentru acest închipuit dialog
imperfect şi totuşi perfect
voi uda sicomorul, aşteptându-te
da, Adrian, te aştept în nebunia tandră a fluturelui




* publicata la 16 mai 2012