Nu te vreau azi



proiectul "Eu zbor! Veniţi cu mine?"

pictura, text, lectura, video Maia Martin




Audio


Nu te vreau azi,
texte de Maia Martin, Maria Postu, Dorina Sisu
lectura Maia Martin

Nu te vreau azi, 2011, 80x60 cm, acril/pânză



Nu te vreau azi
Mi-e inima clepsidră
carne vie
am obosit de-acuma
de jocul tău zănatec
stupid infatuat
azi nu te vreau
nici mâine
aorta mea te-ncheagă
dezleagă-mă de tine
căci totul e-n zadar
respingerea se scurge
din atriul drept
spre stâng
degeaba combinaţii
ilogice înşiri
şi mintea mea lucidă
de tine se desparte
căci nu eşti craiul mare
ce-ncerci să-l creionezi
tu spui cuvinte multe
puţin meşteşugite
dar fapta ta zăludă
în praf le-adună iar
azi nu te vreau
nici mâine
aorta mea te-ncheagă
departe sunt de tine
căci totu-i în zadar.

Maia Martin


Azi e doar o fărâmă de timp
Din care refuz să muşc,
azi e o adunare de ore strivite
de apăsarea dorinţei de a deveni secundă de iubire,
Îl las pe azi să se umple de parfumuri şi amintiri banale
aştept un mâine lung cât o secundă dar mustind
de miresme orientale şi de armonii rare,
teme-te de mine, cea de azi,
visează-ma mâine ,
până atunci strânge oasele unui timp veşnic
Al nostru fără azi ci doar mâine şi ieri
Maria Postu
* publicata la 11 mar. 2013