Meditaţie








proiectul Eu zbor! Veniţi cu mine?
Meditatie


autori texte: Maia Martin, Suzana Deac, Dorina Şişu

pictura, lectura, montaj Maia Martin
septembrie 2011








Strig gândului să nu mă lase
în voia celorlalte zeci
strig gândului să nu mă piardă
în cutremurătoare gânduri reci
Aştept o linişte să vină
dar e plecată iar şi iar
Când tună-n uşă, dă să vină
Destin ce nu-l vreau şi nu-l simt
Fugind pe geam, spărgându-l zob
arunc cu pietre din afară
si... aflu cum să nu mă mint
Eu cred în mine, în albastru
În darul ce-l primesc şi-l dau
Destin împrumutat şi hâd 
renaşti cu liniştea în zori 
dar armoniile culori
şi stelele-mi ce strălucesc
sunt doar o parte din ce am
Destinul cel adevărat
sunt eu în liniştea de seară
În concentrate gânduri tari
În forţa minţii ce mă-ndeamnă
s-alerg, să dau, să creez iar. 

Maia Martin 


Doar cuvinte 
mii de cuvinte albastre 
acoperă trupul alb 
zvâcnirile 
din timpurile plecate 

nori plutitori 
şi abstracte figuri 
înconjoară trunchiul 
cu rădăcini înfipte în sol 
doar crengile verzi îi lipsesc 
şi o siluetă în umbra lui 

Suzana Deac 


*din cartea online aparuta in Biblioteca Maia Martin
Antologie, Eu zbor! Veniţi cu mine?, vol.2
http://en.calameo.com/read/000616912422209bc4ef5

*publicata la 9 sept. 2011