Memoria iubirii



Memoria iubirii, texte de Adrian Grauenfels, Suzana Deac, Dorina Şişu, Maia Martin, Ion Vanghele, lectura Maia Martin

muzica Renaissance and baroque on the pan flute
montaj Maia Martin



Memoria iubirii, 2011, 80 x 60 cm, acril/pânză



eu nu mai stiu sa iubesc
am nevoie de lectii
de un teren mare cu trandafiri
de serpi, de mar , de cosmos
de tine am nevoie... de serile in care radeam si ne scriam biletele pe mansete albe
asta era de mult
tu inca nu erai nascuta..

Adrian Grauenfels


 Îmbrăţişarea apasă lent paşii către florile de cireş, privirea amestecă gândul cu fulgerul de iunie, şovăieli suspendate într-un mozaic revărsat, limbajul se codifică cu fiecare an, exact cum  oamenii se dezbracă gradat, de la gleznă pănă la brâu şi înapoi la creierul inocent, reflecţii mov într-un castel cu scări şubrezite de istorie, pista de zbor: castelul cu reflecţii mov.

Suzana Deac 





Ne împlinim
rătăcim
prin undele-valuri
prin unda de şoc
a lui te vreau
şi nu te vreau

te caut te găsesc
odihnit schelet alb
peşte schelet
impregnat apoi
în stânca din mal

vreau să fiu eu stânca
vreau să fiu eu malul
dar nu sunt
decât valul
tu rămâi
eu plec
odată cu refluxul

luna însă
iţi va oglindi chipul meu
memoria iubirii
e-ntipărită-n cer

Maia Martin


Memoria, iubirii e cătuşă
De pulberea de stele ne-am tot plâns
Privind apusul răstignit la uşă
Ca două umbre, dânsa şi un dâns.

Se sparge clipa în mărgăritare
Mici îngeri fluturând în orizont
Şi ninge cu-amintiri pe osuare
Atât de rece , alb şi dezinvolt

Încremeniţi rămânem în vreo poză
Adoarme ceasu-n noi indiferent
Parcă plutim în propria narcoză
În contrasensul unui timp absent

Bolnavi de stres şi de iluminare
Călcăm în sala goală ca doi miri
În propriu-amurg, prelungă sângerare
De vorbe cu miros de trandafiri
Ion Vanghele


* publicata la 12 ian. 2013