Maia Martin şi Violetta Petre, Eu zbor! Veniţi cu mine?, vol. 1


Dragii mei,

am plăcerea să vă anunţ apariţia unui nou volum în colecţia de artă.

Sub egida unui proiect mai amplu "Eu zbor! Veniţi cu mine?" a luat naştere albumul de pictură şi poezie cu numărul 1.

Violetta Petre a venit cu mine în zbor purtată pe aripile propriei sale pasiuni: poezia.De altfel, ea a avut iniţiativa, dorinţa ei fiind de a  ilustra în cuvinte picturile mele. Veţi găsi în acest album, astfel,  picturi semnate de Maia Martin şi completate în tandem de versurile Violettei Petre. Tema albumului se centrează pe Iubire, cel mai frumos sentiment, tema fiind generată de lucrarea "Vara iubirii" ce ilustrează şi coperta cărţii de faţă.

Cartea poate fi citită aici: 
http://en.calameo.com/read/0006169120e352513cb28



Domnul Emil Druncea, cel ce semnează prefaţa spune*:

"Artă grafică şi poetică, volumul de versuri „ Eu zbor! Veniţi cu mine?” reprezintă  punerea laolaltă a două sensibilităţi artistice de prim-plan în contemporaneitate, poeta Violetta PETRE şi pictoriţa Maia MARTIN. Ambele artiste folosesc preponderent simbolurile trăirii plenare şi îi invită pe cititori la trăirile demne. 
... Numai că, Maia MARTIN are în gena ei această formă de trăire , iar combinaţia poezie- tablou s-a realizat firesc , picturile sale sunt motive de  inspiratie pentru poeziile doamnei Petre, iar din colaborarea celor două creatoare s-a ajuns la realizarea unor opere de înaltă valoare."


Vă urez lectură plăcută!