Constanţa Abălaşei-Donosă, Ut pictura poesis


Dragii mei, vă invit să citiţi şi vizionaţi o nouă carte online în Biblioteca M.M.: Constanţa Abălaşei-Donosă, Ut pictura poesis.

http://en.calameo.com/read/000616912d506d4c5f698

http://www.calameo.com/books/000616912d506d4c5f698


Coordonator colecţie Maia Martin
Tehnoredactare Constanţa Abălaşei-Donosă, Maia Martin
Ilustraţii Constanţa Abălaşei-Donosă
Grafica colecţiei Maia Martin


Dacă prin arta pe care o fac , pictură, grafică, poezie, pot aduce puţină bucurie în sufletele semenilor mei, nimic mai mult nu-mi este de folos, decât admiraţia şi preţuirea lor.

Constanţa Abălaşei-Donosă


Floare-s eu, tu eşti copacul 


Floare-s eu, tu eşti pământul 

Descoperă-mi de vrei cărarea, 

Să pun sămânţa, să dau fructul . 

Floare-s eu, tu eşti copacul. 

Aşteaptă-mi înfructatul ! 

Dorinţei mele, fructul oprit – 

Coroana ta ai dezgolit. 

La jocul nostru de-nceput, 

Prin stropi de lacrimi ne-am iubit. 

Adânc, adânc, din fruct în fruct 

Şi trunchi în trunchi, îngemănaţi 

Până-n pământ…până-n pământ . 
Constanţa Abălaşei-Donosă
Lectură plăcută!