Constanţa Abălaşei-Donosă, Monumente istorice maramureşene, expoziţie de grafică, un nou album online


Dragii mei, va invit să citiţi şi vizionaţi un nou album online, apărut în Bilioteca Maia Martin:

Monumente istorice maramureşene
expoziţie de grafică
autor Constanţa Abălaşei-Donosă

aici:
http://en.calameo.com/read/00061691201fd15798f12


Cuprins

 Scriere
 Afis
Grafică cu Brăila / 26 lucrări
Orasul cu amintiri, poezie
Sacru si profane în Tara Sfântă / jurnal de N. Băciut - comentariu
Poemul Pasărea Phoenix de N.Băciut - comentariu
Grafică cu orasul Tg.-Mures / 26 de lucrări


Vizionare plăcută!





Această Rugă, după ce am citit-o, o dată, de cinci ori, de nouă ori …mi-a dat îndemnul să plăsmuiesc minuscula si gracila carte, în urma expozitiilor mele din octombrie 2010, apoi ianuarie – februarie 2011, din frumosul oras Tg.-Mures . 
Mi-am spus; frumusetea si îndrăzneala unora, ar trebui să fie si în interior, exact cum arată domniile lor la exterior…Dar acestea toate, sunt niste legi ale naturii si se trec cum timpul trece . Atunci, tare as vrea să văd cu ce vor rămâne ? Fără să cunosti omul, nu prin frumusetea sa fardată, ci prin cuvintul său, este imposibil să cunosti un om cu adevărat !. 
Într-una din cărtile sale, Alfons de Ligouri, se adresa unui prieten astfel * Inima omului este făcută pentru un bine nemărginit * . Atât din aceste versuri cât si din acest citat, am tras multă întelepciune.
Numai pe calea cuvântului scris sau spus frumos, numai pe calea bunătătii, omul poate să atingă spre lucrurile perfecte si bine gândite. Dragostea adevărată se vădeste prin faptele care le faci, exact de când începi să iei calea desăvârsirii tale ca om în această lume. Prin tot ceea ce faci cu dragoste fată de aproapele tău, fată de locurile în care te-ai născut, fată de acest petec de pământ pe care trăim, asta înseamnă valoarea ta ca om. În oricare vâltoare a timpului, istoria pietrelor puse în zidurile mănăstirilor, lăcasurilor sfinte sau monumentelor istorice, au fost pentru oameni, mai ales pentru cei ce crează, o oază de liniste sufletească, de meditatie adâncă până-n fibra sufletului său, acestea fiind cu predilectie, locuri de aleasă sacralitate; de închinăciune si de rugăciune.

Constanţa Abălaşei-Donosă